Moet je een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Het hoeft niet, maar het is natuurlijk wel handig. Jouw gegevens blijven zo bewaard, waardoor het bestellen de volgende keer een stuk sneller gaat! Ook kun je jouw bestelhistorie inzien. Je kan zelf gemakkelijk een account aanmaken door hier te klikken, jouw emailadres en naam in te voeren en een wachtwoord aan te maken. Dit wachtwoord blijft prive; en is niet in te zien door ons, maar puur nodig om in te kunnen loggen.

Hoe verloopt het proces na het plaatsen van mijn bestelling?
Nadat je een bestelling geplaatst hebt en succesvol hebt afgerond, ontvang je een bevestiging op het door jou ingevoerde emailadres. Zodra wij de betaling binnen hebben, ontvang je een mailtje met de mededeling dat we jouw pakketje gaan inpakken. Zodra het pakket klaar staat om af te halen of is verzonden, ontvang je ook daarvan een mailtje. Indien jouw bestelling verzonden wordt en hier een track en trace code aanvast zit, ontvang je van PostNL een mailtje met jouw track en trace code zodat je gemakkelijk zelf je bestelling kunt volgen.

Hoe worden de bestellingen verzonden?
Alle pakketjes, groot of klein, worden met veel liefde en zorg verpakt. Wij berekenen de meest gunstige verzendkosten voor jou, zodat je nooit teveel betaald. Al onze pakketen worden verzonden met PostNL  Brievenbuspakket of Pakketpost. De tarieven die wij hanteren zijn gelijk aan de daadwerkelijke kosten die PostNL hanteert. Je wordt via de mail op de hoogte gehouden van verzending. Ook ontvang je na aanmelding bij het PostNL punt de track en trace code per mail. Op deze manier kun je jouw pakket volgen. 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat kan! Je kunt bij het invoeren van je gegevens tijdens het bestelproces aangeven dat je een ander afleveradres wilt selecteren en daarna simpelweg de adresgegevens van het gewenste afleveradres invoeren. Wij zorgen er dan voor dat jouw pakketje op de juiste locatie afgeleverd wordt!

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?
Ja, dat kan zeker! Je kunt tijdens het bestelproces na het selecteren van de betaalmethode aangeven of je het wilt afhalen of wilt laten verzenden. Je krijgt een mailtje zodra jouw bestelling klaar staat om af te halen. Let wel op; je dient van te voren contact op te nemen om een afspraak te maken wanneer je jouw bestelling op komt halen. Het zou namelijk jammer zijn als je voor een dichte deur komt te staan.

Kan ik de producten komen bekijken en/of passen?
Ook dit is eventueel mogelijk, We hebben geen winkel en de showroom aan huis is nog niet gerealiseerd, dus zorg dat je van te voren weet wat je wilt bekijken of passen, zodat ik die items voor je uit de voorraad kan halen. De collectie is namelijk nog niet uitgestald te zien. Wil je langskomen? Neem dan eerst contact op!

Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, dat kan zeker! Je kunt bij het betaalproces kiezen voor Klarna achteraf betalen. Na ontvangst van de bestelling ontvang je van Klarna een betaalverzoek welke je binnen 14 dagen dient te voldoen. Zijn er items die toch niet aan jouw wensen voldoen? Dan passen wij het openstaande bedrag aan en kun je dus alleen betalen voor de items die je daadwerkelijk wilt houden.

Welke betaalmethodes zijn er?
Bij ons kun je voor diverse betaalmethodes kiezen. We hebben een zo ruim mogelijk aanbod, zodat er altijd een geschikte betaalmethode tussen zit. Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethodes aan:

  • iDeal
  • SofortBanking
  • DIRECTebanking
  • Bancontacr
  • Belfius
  • KBC/CBC
  • Klarna Achteraf Betalen

Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
Als het artikel onbeschadigd is en in originele staat verkeerd, kan het retour gestuurd worden. Meldt van te voren wel bij ons dat jouw bestelling retour komt. Zorg ervoor dat je het artikel goed verpakt en het in goede staat aankomt bij ons. Zodra wij het item in goede orde ontvangen, wordt het aankoopbedrag exclusief verzendkosten en exclusief retourkosten zo spoedig mogelijk teruggestort op de bij ons bekende rekening. Helaas kunnen gepersonaliseerde producten, speciaal voor u bestelde producten en producten uit de Sale NIET geretourneerd worden. Lees hier meer informatie over het ruilen en retourneren van de producten,

Wat is de levertijd?
Wij streven ernaar het pakket binnen 3 werkdagen op de post te doen en zijn niet aanprakelijk voor eventuele vertragingen van PostNL. Je kunt jouw bestelling volgen via de track en trace code die je ontvangt na aanmelding bij het PostNL punt, zodat je kunt zien wanneer jouw pakketje wordt afgeleverd. 

Het product wat ik graag wil bestellen, is uitverkocht. Wat nu?
Mocht jouw gewenste product, kleur of maat niet (meer) beschikbaar zijn, neem dan contact met ons op! Wij gaan ons best doen om dat artikel alsnog te pakken te krijgen voor jou. Twijfel niet en neem contact met ons op! Geef duidelijk aan om welk product, welke kleur en/of welke maat het gaat. Bestellen we een product speciaal voor jou die niet in ons assortiment zit? Dan kun je deze helaas niet achteraf retourneren. 

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Dit kan op diverse manieren. Zo kun je ons bereiken via ons mailadres info@mysweetlifestyle.nl, onze Facebookpagina of Instagram. Ook kun je telefonisch contact opnemen, wel bestaat er de kans dat we niet direct bereikbaar zijn, maar bellen je dan zo spoedig mogelijk terug. Via de contactpagina kunt u ook een bericht sturen.
 

© 2018 - 2020 My Sweet Lifestyle & More | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel